Regulamin, obowiązuje od dnia 07 luty 2021 godzina 13:25:01
1. Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem Internetu, na stronie internetowej www.bijemyceny.pl
Dane firmy:
KDNZ UG (haftungsbeschraenkt), Vertreten durch: Karol Szramka, Schubertstrasse 53, 15234 Frankfurt Oder/ Niemcy
Steuernummer: 061/112/00996, USt-IdNr.: DE293264514, wpis sądowy: HRB 14842 FF
2. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej są podane w walucie PLN i zawierają podatek VAT. Oferta skierowana jest tylko i wyłącznie do klientów detalicznych (nie-firm, dokument fiskalny bez nipu nabywcy).
3a. Zawarcie umowy, czas realizacji zamówienia:
Złożenie zamówienia możliwe jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Treść strony internetowej www.bijemyceny.pl i jej wszystkich podstron należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie jako wiążącą ofertę, dotyczy to wszystkich bez wyjątku oferowanych produktów. Sprzedający jest uprawniony do przyjęcia oferty Klienta w ciągu 48 godzin, przesyłając drogą mailową potwierdzenie zamówienia. Brak potwierdzenia w tym terminie powoduje, że umowa nie zostaje zawarta.
Czas po którym zamówienie dociera do nabywcy (łączny czas oczekiwania na zamówienie= czas realizacji zamówienia po naszej stronie + czas jaki na dostawę potrzebuje przewoźnik):
siedziba firmy to Niemcy, wysyłka z Polski następuje w ciągu maksymalnie 2-3 dni roboczych (także dla przesyłek firmą GLS) od dnia otrzymania zamówienia (dla przesyłek pobraniowych) lub od dnia otrzymania przelewu (dla przesyłek płatnych z góry). Do tego czasu należy doliczyć czas jaki na dostawę potrzebuje przewoźnik. Wyjątki (wydłużenie czasu realizacji zamówienia): patrz Pkt. 3b.
Jak długo potrzebuje przewoźnik - przykłady:
Paczka48: http://www.poczta-polska.pl/biznes/towary/paczka-48/ (zakładka terminy) (regulamin w zakładce "do pobrania" na stronie poczty)
Nazwy Paczka48 nie należy utożsamiać z dostawą gwarantowaną w 48 godzin.
List polecony: https://www.poczta-polska.pl/biznes/korespondencja/listy-polecone/ (prosimy koniecznie o zapoznanie się z regulaminem (szczególnie w zakresie tzw. gwarantowanego czasu dostawy) w zakładce "do pobrania" na stronie poczty)).
3b. Prosimy nie przesyłać po zakupie potwierdzeń przelewu ani w terminie 3 dni od daty zakupu absolutnie żadnych maili.
Wykonanie którejś z tych czynności (jednej lub obydwu) zmienia czas realizacji zamówienia po naszej stronie na do 7 dni.
Wydłużony do (maksymalnie łącznie) 7 dni czas realizacji zamówienia po naszej stronie obowiązuje również dla wszystkich transakcji gdzie w dacie zawierania umowy zostało spełnione co najmniej jedno kryterium:
Maile czytamy i odpowiadamy tylko raz w tygodniu (tylko w jednym wybranym przez nas dniu tygodnia).
Status w sklepie nie jest zmieniany. (Klient nie otrzymuje od Sklepu informacji o zaksięgowaniu przelewu/ nadaniu przesyłki).
Nie wyszukujemy braków w adresie odbiorcy. Procedura na wypadek przypadkowego znalezienia błędu adresu (tylko ulica bez numeru domu/mieszkania) - kontaktujemy się z odbiorcą mailowo bądź telefonicznie, w przypadku przesłania uzupełnionego adresu nadajemy przesyłkę w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
4. Formy płatności:
- przelew na konto bankowe (dla wszystkich przewoźników)
- odbiór osobisty (w Słubicach/ we Frankfurcie nad Odrą) i płatność przy odbiorze osobistym.
(Prosimy wcześniej skontaktować się mailowo w celu ustalenia miejsca i terminu ewentualnego odbioru osobistego: sklep@bijemyceny.pl).
5. Wysyłka: Towary wysyłane są za pośrednictwem firmy: GLS, Pocztą Polską. Wysyłamy tylko i wyłącznie na adresy w Polsce.
6. Gwarancja:
Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta indywidualnego w terminie dwóch lat od daty wydania towaru.
Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na nowy. W sytuacjach kiedy żadna z tych opcji nie jest możliwa Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.
7. Dane osobowe, polityka prywatności. Wszelkie informacje znajdują się pod poniższym adresem:
https://bijemyceny.pl/content/8-polityka-prywatnosci
8. Regulamin sklepu dostępny jest pod adresem: https://bijemyceny.pl/content/3-regulamin-sklepu oraz w zakładce „regulamin” na stronach sklepu.
9. Strony internetowe sklepu wykorzystują ciasteczka (tzw. ang. cookie) oraz korzystają z systemu analizy google analytics. Część przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje ciasteczka umożliwiając też ich czyszczenie (usuwanie).
Nie usunięcie ciasteczek po wizycie w sklepie może skutkować w przyszłości wyświetlaniem reklam sklepu na innych stronach internetowych w oparciu o wcześniejsze zachowania użytkownika sklepu lub udostępniane przez google dane.
Rezygnacja z danych udostępnianych przez google możliwa jest na stronach:
Google w Ustawieniach reklam a także niezależnie na stronach Network Advertising Initiative oraz DoubleClick.
10. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru - z wyjątkiem sytuacji, o których mowa w art. 10 ust. 3 ustawy
Więcej z zakresu przepisów o ochronie konsumentów pod adresem:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000107601.pdf
11. Reklamacje i kontakt ogólny:
KDNZ UG (haftungsbeschraenkt), Vertreten durch (Reprezentacja): Karol Szramka, Schubertstrasse 53, 15234 Frankfurt Oder/ Niemcy
Steuernummer: 061/112/00996, USt-IdNr.: DE293264514, wpis sądowy: HRB 14842 FF
Wcześniejsza wersja regulaminu znajduje się pod adresem
https://bijemyceny.pl/content/13-regulamin-stary